WYSYŁKA W 24H

Przy zamowieniu do 13:00

UPOMINEK

Do każdego zamówienia
Shopping cart 0

You has 0 products in cart

Nie posiadasz produktów w koszyku

Podatek 0,00 zł
Razem: 0,00 zł

Ceny zawierają podatek VAT

Realizuj zamówienie Zobacz koszyk

Produkty zostały pomyślnie dodane do koszyka

Ilość:
Razem:

W Twoim koszyku znajduje się 0 przedmioty(ów). W Twoim koszyku znajduje się 1 przedmiot.

Wartość brutto:
Wysyłka brutto: Darmowa wysyłka!
Do zapłaty:

Darmowy odbiór osobisty

Skorzystaj z bezpłatnego odbioru zamówienia w Warszawie przy ul. Branickiego 11/159. Zadzwoń by umówić się na dogodną dla Ciebie godzinę odbioru!

Koszty przesyłki

Sposób dostawySzacowany czas dostawyPrzedpłataPobranie
Kurier DPD
do 2 dni roboczych15,00 zł20,00 zł
Paczkomaty InPost
do 3 dni roboczych10,00 złnieobsługiwane
Odbiór osobisty
1 dzień roboczy0 zł0 zł

Pamiętaj o sprawdzeniu przesyłki przed odbiorem! W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta (kontakt@kiwikawa.pl).

Wysyłka w 24 h

Paczka z kawą na jutro? Złóż zamówienie do godziny 13:00, zapłać przez PayU, a przesyłkę otrzymasz już następnego dnia.

W okresie świątecznej gorączki zakupowej czas wysyłki może być wydłużony, w przypadku Paczkomatu nawet do 10 dni.

W grudniu polecamy korzystać z usług kurierskich DPD lub odbioru osobistego. Wybór odpowiedniego sposobu dostawy gwarantuje otrzymanie paczki na czas!

Płatności

Za zamówienie możesz zapłacić wybierając jedną z najwygodniejszych dla Ciebie metod płatności w koszyku:

1. Szybkie płatności z PayU

Po założeniu zamówienia i wybraniu opcji PayU możesz zapłacić za wybrane produkty za pomocą karty płatniczej lub wybrać płatność online w wybranym banku, gdzie dokonuje się przelewu z uzupełnionymi już przez PayU danymi. To najszybsza metoda opłacania zakupów, która umożliwia realizację zamówienia jeszcze tego samego dnia.

2. Przelew bankowy

Po złożeniu zamówienia możesz wykonać zapłatę przelewem bankowym na poniższe dane:

KiwiKawa.pl

Coffee Design Joanna Półtorak
Adama Branickiego 11/159,
02-972 Warszawa
NIP: 8631642858
REGON: 365114637
Mbank: 52 1140 2004 0000 3702 7625 5472
Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia

3. Pobranie

Płatności za zakupy dokonasz w momencie ich odbioru od kuriera DPD (gotówką) lub w Paczkomacie Inpost (kartą).

4. Gotówka przy odbiorze osobistym w Warszawie

Swoje zamówienie możesz także odebrać w Warszawie przy ul. Branickiego 11/159. Zadzwoń, by umówić się na dogodną dla Ciebie godzinę odbioru. Za zakupy możesz zapłacić na miejscu. Płacąc przelewem lub PayU zakupy możesz odebrać dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

Uwaga!

*Zakupy wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

*Pomyliłeś się i zrobiłeś nadpłatę? W przypadku pomyłek np. płatności dwa razy za to samo zamówienie zwracamy pieniądze po ich zaksięgowaniu na naszym koncie.

Najczęściej zadawane pytania FAQ

1. Zwroty. Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Możesz zwrócić zakupy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostawy.

Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym i posiadać oryginalne opakowanie oraz załączony dowód zakupu.

Koszt zwrotu produktów pokrywa kupujący. Nie odbieramy zwrotów wysłanych przesyłką pobraniową. Zwrot gotówki następuje po otrzymaniu przez nas towaru.

2. Czy wysyłacie paczki za granicę?

W tej chwili nie obsługujemy wysyłek zagranicznych. Zamówienia dostarczmy na terenie Polski.

3. Jak działają Paczkomaty Inpost?

Paczkomaty to sieć nowoczesnych urządzeń, w których możesz odebrać swoją paczkę w najdogodniejszym dla Ciebie terminie: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

4. Do którego Paczkomatu trafi moja przesyłka?

Twoje zakupy wyślemy do Paczkomatu zlokalizowanego najbliżej podanego do zamówienia adresu. Jeżeli chcesz odebrać przesyłkę w innym paczkomacie, przy składaniu zamówienia podaj numer wybranego Paczkomatu.